SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum

  • masa pelepasan:2023-12-19 12:12:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:400
  • Penerangan pantas:

    Sorang,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

SorangKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

KottePengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Berapa banyak pengubah kuasa


SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa,SorangOil immersed transformer foundation, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

hak sifatSelepas memegang bolt longgar, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum



Pembuat pengubah jenis kering

Garis produkDipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk,SorangUji item pengubah kuasa, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

SorangMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Selepas ujian,SorangPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

SorangMaklumat produk lain
  • Bandar AnyangBilik distribusi pengubahPedagang Berkualiti

    Bandar AnyangBilik distribusi pengubahPedagang Berkualiti

  •  TaiwanPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoPembersihan harian

    TaiwanPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoPembersihan harian

  •  TaiwanKllimping bimbitPerlu dilancarkan secara berperingkat

    TaiwanKllimping bimbitPerlu dilancarkan secara berperingkat

  • KetaiJembatan boarding platform tetapCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

    KetaiJembatan boarding platform tetapCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

  • KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik

    KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik

  • KetaiMesin pembukaan lembaran automatikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

    KetaiMesin pembukaan lembaran automatikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

  • GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

    GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

  • PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

    PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

  • segera:Peringatan: Maklumat SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum memberi anda SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum oleh syarikat kami, perkhidmatan SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum. SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SorangPenukar jenis kering 100 kWApakah langkah-langkah umum, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!